Skip to main content

MIRACLE EYELINER NURRAYSA

MIRACLE EYELINER NURRAYSA
HARGA SEBENAR RM 35.00
HARGA PROMOSI RM 29.00


Siapa yang belum ada MIRACLE EYELINER Nurraysa ni ? Rugi tau kalau tak cuba Miracle Eyeliner ni. Banyak sangat kelebihannya. Nak tahu apa ? Jom baca di bawah ni ?



KELEBIHAN:

✔ Tidak mudah comot

✔ Sangat senang dicuci

✔ Mesra wudhuk

✔ Tidak hitamkan mata

✔ Kalau berpeluh pun masih lagi ok

✔ Mudah dibawa ke mana-mana

✔ Eyeliner ini bentuk cecair

✔ Terdapat dalam warna hitam sahaja





CARA PENGGUNAAN:

Tarik garis pada kelopak mata anda dari bahagian dalam ke hujung bahagian luar mata, apply Nurraysa Miracle Eyeliner pada atas kelopak mata dengan berhati-hati untuk nampak kesan yang lebih kemas.




Mudah sangat nak gunakannya. Yang mana baru nak try & newbie dalam penggunaan Eyeliner ni sangat sesuai kalau korang try MIRACLE EYELINER Nurraysa ni sebabnya ianya sangatlah mudah digunakan. Reka bentuk yang tirus dihujungnya lagi memudahkan kita untuk gunakannya.

Kalau ada tercomot ke apa nak cuci, nak bersihkan pun senang je. Basuh dengan air atau pun guna kan wet tissue pun boleh hilang. Kalau nak puas hati lagi boleh gunakan Makeup Remover. Tapi, sekali pakai mesti korang akan jatuh cinta punya.

Comments

Popular posts from this blog

VISI, MISI DAN OBJEKTIF

VISI, MISI DAN OBJEKTIF PERNIAGAAN VISI NURRAYSA BEAUTY SKINCARE Menjadikan Nurayysa Beauty dengan mengeluarkan produk kosmetik yang berkualiti serta mampu dimiliki oleh semua golongan masyarakat Malaysia serta memberi peluang niaga untuk menjana pendapatan kepada syarikat dan peniaga. MISI NURRAYSA BEAUTY SKINCARE Meluaskan perniagaan di seluruh ASEAN supaya produk dikenali di persada dunia. OBJEKTIF NURRAYSA BEAUTY SKINCARE •    Memasarkan produk ke seluruh dunia. •    Memberikan perkhidmatan yang baik kepada pengguna-pengguna Nurraysa Beauty. •    Merawat wajah dan kulit menggunakan produk nurraysa dari segi dalam mahupun luaran. •    Menjana pendapatan syarikat dan stokes-stokis kea rah lebih berjaya dan dinamik.

LATAR BELAKANG PERNIAGAAN

LATAR BELAKANG PERNIAGAAN Latar belakang pengasas dan produk Nurraysa Beauty ini diasaskan oleh syarikat yang berdaftar iaitu Syarikat Nur Aini Beauty Collagen Sdn. Bhd. pada bulan Julai 2012 dimana nama pengasasnya Puan Nur Aini binti Zolkepeli yang berumur 27 tahun.  Pemilik produk tersebut berasal dari Terengganu dan menetap di Pahang.  Manakala kilang pemprosesan sabun Nurraysa dijalankan di Pandan Damai yang bertaraf GMP dan mendapat kelulusan KKM.  Nama Nurraysa gabungan nama daripada tiga nama depan sebuah keluarga pengasas produk Nurraysa iaitu, “NUR” nama awal pengasas itu sendiri iaitu Nur Aini Zolkepeli.  Kedua, “RAY” nama anak sulung kepada pengasas tersebut iaitu Rayyan dan ketiga “SA” nama kepada suami pengasas tersebut iaitu Saiful. Menurut Puan Nur Aini, selepas mengenali seorang usahawan wanita yang mempunyai sepuluh tahun pengalaman dalam bidang produk kecantikan,  dan mengajar sedikit sebanyak  mengenai penggunaan bahan semula jadi untuk menghasilkan pencuci muka.

OBJEKTIF PEMASARAN PRODUK DI BLOG

OBJEKTIF PEMASARAN PRODUK DI BLOG Objektif pemasaran adalah perkataan yang biasa digunakan oleh marketer. Ia merujuk kepada pelan dasar atau pelan tindakan yang di reka dengan teliti, bagi mencapai matlamat utama atau matlamat keseluruhan dalam usaha pemasaran. Bagi peniaga kecil dan sederhana, mungkin ramai yang tidak mengambil berat kepentingan strategi pemasaran kerana usaha utama mereka adalah mendapatkan jumlah jualan yang tinggi.  Semua perniagaan kecil dan besar mempunyai matlamat yang sama (jumlah jualan yang tinggi) tetapi strategi pemasaran mestilah digunapakai bagi memastikan usaha pemasaran itu adalah yang terbaik, dapat jualan yang tinggi berskala besar sambil dapat mengurangkan kos pemasaran. Dalam panduan kali ini, kita akan melihat langkah-langkah yang terlibat ketika merancang strategi pemasaran.  Menetapkan matlamat atau tujuan utama usaha pemasaran (Goal Setting). Sebelum membuat keputusan atau menulis matlamat yang ingin dicapai melalui sesuatu kempen pemasaran, ken