Skip to main content

Nurraysa Organic Body Wash




Nurraysa Organic Body Wash
RM35.00 RM29.90
Fungsi
Bebas Paraben & SLES (Sodium Lauryl Ether Sulfate)
Mengekalkan kelembapan
Memberi penghidratan yang terbaik kepada kulit, tanpa meninggalkan sisa melekit pada kulit
Memberikan kulit lebih licin
Menjadikan kulit badan bertambah sihat
Mampu memberi efek cantik pada kulit
Melembutkan dan melicinkan kulit
Membantu untuk mengelakkan kesan berbahaya kepada kulit daripada faktor-faktor cuaca
Mengurangkan kerengsangan kulit
Membantu melembabkan kulit
Seimbangkan pH kulit
Melembutkan kulit
Sesuai untuk semua peringkat umur termasuk bayi
Buih sangat halus


QuantityADD TO CART
Categories: Body Wash, KEMPEN MAKEUP HALAL & MESRA WUDUK
Tag: organic body wash
Description
Description
Fungsi
Bebas Paraben & SLES (Sodium Lauryl Ether Sulfate)
Mengekalkan kelembapan
Memberi penghidratan yang terbaik kepada kulit, tanpa meninggalkan sisa melekit pada kulit
Memberikan kulit lebih licin
Menjadikan kulit badan bertambah sihat
Mampu memberi efek cantik pada kulit
Melembutkan dan melicinkan kulit
Membantu untuk mengelakkan kesan berbahaya kepada kulit daripada faktor-faktor cuaca
Mengurangkan kerengsangan kulit
Membantu melembabkan kulit
Seimbangkan pH kulit
Melembutkan kulit
Sesuai untuk semua peringkat umur termasuk bayi
Buih sangat halus
Kandungan
Aqua, C10-16 Alkyl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Glycol Distearate, Sodium Benzoate, Pottasium Sorbate, Guar hydroxypropyltrimonium Chloride, Fragrance.

Cara Penggunaan
Basahkan span dengan air, tuang Organic Body Wash ke atas span dan gosok ke seluruh badan. Bilas dengan air bersih.

Comments

Popular posts from this blog

VISI, MISI DAN OBJEKTIF

VISI, MISI DAN OBJEKTIF PERNIAGAAN VISI NURRAYSA BEAUTY SKINCARE Menjadikan Nurayysa Beauty dengan mengeluarkan produk kosmetik yang berkualiti serta mampu dimiliki oleh semua golongan masyarakat Malaysia serta memberi peluang niaga untuk menjana pendapatan kepada syarikat dan peniaga. MISI NURRAYSA BEAUTY SKINCARE Meluaskan perniagaan di seluruh ASEAN supaya produk dikenali di persada dunia. OBJEKTIF NURRAYSA BEAUTY SKINCARE •    Memasarkan produk ke seluruh dunia. •    Memberikan perkhidmatan yang baik kepada pengguna-pengguna Nurraysa Beauty. •    Merawat wajah dan kulit menggunakan produk nurraysa dari segi dalam mahupun luaran. •    Menjana pendapatan syarikat dan stokes-stokis kea rah lebih berjaya dan dinamik.

LATAR BELAKANG PERNIAGAAN

LATAR BELAKANG PERNIAGAAN Latar belakang pengasas dan produk Nurraysa Beauty ini diasaskan oleh syarikat yang berdaftar iaitu Syarikat Nur Aini Beauty Collagen Sdn. Bhd. pada bulan Julai 2012 dimana nama pengasasnya Puan Nur Aini binti Zolkepeli yang berumur 27 tahun.  Pemilik produk tersebut berasal dari Terengganu dan menetap di Pahang.  Manakala kilang pemprosesan sabun Nurraysa dijalankan di Pandan Damai yang bertaraf GMP dan mendapat kelulusan KKM.  Nama Nurraysa gabungan nama daripada tiga nama depan sebuah keluarga pengasas produk Nurraysa iaitu, “NUR” nama awal pengasas itu sendiri iaitu Nur Aini Zolkepeli.  Kedua, “RAY” nama anak sulung kepada pengasas tersebut iaitu Rayyan dan ketiga “SA” nama kepada suami pengasas tersebut iaitu Saiful. Menurut Puan Nur Aini, selepas mengenali seorang usahawan wanita yang mempunyai sepuluh tahun pengalaman dalam bidang produk kecantikan,  dan mengajar sedikit sebanyak  mengenai penggunaan bahan semula jadi untuk menghasilkan pencuci muka.

OBJEKTIF PEMASARAN PRODUK DI BLOG

OBJEKTIF PEMASARAN PRODUK DI BLOG Objektif pemasaran adalah perkataan yang biasa digunakan oleh marketer. Ia merujuk kepada pelan dasar atau pelan tindakan yang di reka dengan teliti, bagi mencapai matlamat utama atau matlamat keseluruhan dalam usaha pemasaran. Bagi peniaga kecil dan sederhana, mungkin ramai yang tidak mengambil berat kepentingan strategi pemasaran kerana usaha utama mereka adalah mendapatkan jumlah jualan yang tinggi.  Semua perniagaan kecil dan besar mempunyai matlamat yang sama (jumlah jualan yang tinggi) tetapi strategi pemasaran mestilah digunapakai bagi memastikan usaha pemasaran itu adalah yang terbaik, dapat jualan yang tinggi berskala besar sambil dapat mengurangkan kos pemasaran. Dalam panduan kali ini, kita akan melihat langkah-langkah yang terlibat ketika merancang strategi pemasaran.  Menetapkan matlamat atau tujuan utama usaha pemasaran (Goal Setting). Sebelum membuat keputusan atau menulis matlamat yang ingin dicapai melalui sesuatu kempen pemasaran, ken