Skip to main content

NURRAYSA VIT C + VIT E + GLUTA PLUS

NURRAYSA VIT C + VIT E + GLUTA PLUS
NURRAYSA VIT C + VIT E + GLUTA PLUS 
RM99.90 RM49.90

Berkesan mencerahkan kulit wajah & badan secara sekata, licin, gebu, berseri

 Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat & lingkaran gelap di bawah mata

 Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta demam selesema

 Membasmi bakteria jerawat & merawat parut

 Anti penuaan & anti kedut

 Mengatasi masalah resdung dan alahan

 Diperlukan untuk pertumbuhan & pembaikan tisu, fungsi kelenjar adrenal, dan juga mengekalkan kesihatan gusi & gigi

 Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran, jangkitan serta meningkatkan imuniti

 Membantu mengurangkan tekanan darah tinggi, dan mencegah aterosklerosis

 Melindungi daripada pembekuan darah, lebam, menggalakkan penyembuhan luka & pengeluaran hormon anti-stress

 Penting untuk penyuburan sel darah putih dan juga bertindak sebagai antihistamin semulajadi yang amat berguna untuk mengurangkan hidung bengkak semasa selesema, dan mengurangkan gejala-gejala lain alergi

 Membunuh bakteria patogenik, yang bertindak sebagai antibiotik yang tidak berbahaya

 Melindungi sel-sel otak dan saraf tunjang, yang sering dirosakkan oleh radikal bebas

 Membantu tubuh menyerap zat besi yang berlebihan, berguna dalam rawatan anemia

 Ia memainkan peranan penting dalam penghasilan hemoglobin & sel darah merah serta menurunkan paras kolesterol dalam darah

 Merawat jangkitan saluran kencing

 Diperlukan untuk metabolisme asid folik dan vitamin lain

Vitamin C adalah jenis sustained released atau pelepasan perlahan-lahan, dalam masa 12 jam. Oleh itu, ia memastikan tubuh kita mendapat bekalan vitamin C yang berterusan.

Comments

Popular posts from this blog

VISI, MISI DAN OBJEKTIF

VISI, MISI DAN OBJEKTIF PERNIAGAAN VISI NURRAYSA BEAUTY SKINCARE Menjadikan Nurayysa Beauty dengan mengeluarkan produk kosmetik yang berkualiti serta mampu dimiliki oleh semua golongan masyarakat Malaysia serta memberi peluang niaga untuk menjana pendapatan kepada syarikat dan peniaga. MISI NURRAYSA BEAUTY SKINCARE Meluaskan perniagaan di seluruh ASEAN supaya produk dikenali di persada dunia. OBJEKTIF NURRAYSA BEAUTY SKINCARE •    Memasarkan produk ke seluruh dunia. •    Memberikan perkhidmatan yang baik kepada pengguna-pengguna Nurraysa Beauty. •    Merawat wajah dan kulit menggunakan produk nurraysa dari segi dalam mahupun luaran. •    Menjana pendapatan syarikat dan stokes-stokis kea rah lebih berjaya dan dinamik.

LATAR BELAKANG PERNIAGAAN

LATAR BELAKANG PERNIAGAAN Latar belakang pengasas dan produk Nurraysa Beauty ini diasaskan oleh syarikat yang berdaftar iaitu Syarikat Nur Aini Beauty Collagen Sdn. Bhd. pada bulan Julai 2012 dimana nama pengasasnya Puan Nur Aini binti Zolkepeli yang berumur 27 tahun.  Pemilik produk tersebut berasal dari Terengganu dan menetap di Pahang.  Manakala kilang pemprosesan sabun Nurraysa dijalankan di Pandan Damai yang bertaraf GMP dan mendapat kelulusan KKM.  Nama Nurraysa gabungan nama daripada tiga nama depan sebuah keluarga pengasas produk Nurraysa iaitu, “NUR” nama awal pengasas itu sendiri iaitu Nur Aini Zolkepeli.  Kedua, “RAY” nama anak sulung kepada pengasas tersebut iaitu Rayyan dan ketiga “SA” nama kepada suami pengasas tersebut iaitu Saiful. Menurut Puan Nur Aini, selepas mengenali seorang usahawan wanita yang mempunyai sepuluh tahun pengalaman dalam bidang produk kecantikan,  dan mengajar sedikit sebanyak  mengenai penggunaan bahan semula jadi untuk menghasilkan pencuci muka.

OBJEKTIF PEMASARAN PRODUK DI BLOG

OBJEKTIF PEMASARAN PRODUK DI BLOG Objektif pemasaran adalah perkataan yang biasa digunakan oleh marketer. Ia merujuk kepada pelan dasar atau pelan tindakan yang di reka dengan teliti, bagi mencapai matlamat utama atau matlamat keseluruhan dalam usaha pemasaran. Bagi peniaga kecil dan sederhana, mungkin ramai yang tidak mengambil berat kepentingan strategi pemasaran kerana usaha utama mereka adalah mendapatkan jumlah jualan yang tinggi.  Semua perniagaan kecil dan besar mempunyai matlamat yang sama (jumlah jualan yang tinggi) tetapi strategi pemasaran mestilah digunapakai bagi memastikan usaha pemasaran itu adalah yang terbaik, dapat jualan yang tinggi berskala besar sambil dapat mengurangkan kos pemasaran. Dalam panduan kali ini, kita akan melihat langkah-langkah yang terlibat ketika merancang strategi pemasaran.  Menetapkan matlamat atau tujuan utama usaha pemasaran (Goal Setting). Sebelum membuat keputusan atau menulis matlamat yang ingin dicapai melalui sesuatu kempen pemasaran, ken